.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسانی جاده چالوس را ساختند؟ / عکس
کارگرانی که اگرچه به مانند امروز مجهز به وسایل پیشرفته ساخت و ساز نبودند اما غیرت ایرانی آن ها، حاصل دسترنجشان را برای نسل های بعد جاودانه ساخت.

قدس آنلاین: با فرا رسیدن ایام تعطیلات گروه بسیاری از هموطنان عزیزمان از راه جاده چالوس برای رسیدن به مناطق خوش آب و هوا عبور می نمایند، اما جالب است بدانید این جاده تنها به دست عده ای از کارگران عزیز ایرانی (در حدود سال های 1312) ساخته شده است؛ کارگرانی که اگرچه به مانند امروز مجهز به وسایل پیشرفته ساخت و ساز نبودند اما غیرت ایرانی آن ها، حاصل دسترنجشان را برای نسل های بعد جاودانه ساخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1392
مدیریت کلان کشور که دلسوزانه به فکر عمران و آبادانی کشور بود با دست خالی و با بیل و کلنگ جاده ها و شهرهای را ساخت که الان با دستگاهها و ماشین آلات پیشرفته با دو برابر آن زمان هم نمیتونند همچون کارهایی را انجام دهند نمونه اش سه خط طلا و پل ورسک راه اهن شمال خدا رحتمشون کند که کشور را ازدست قاجار نجات دادند و از ویزانه به ابادانی رساندند.
نا شناس 27 مهر 1392
واقعامدیریت عالی بود
بدون هیچ تعصبی
نا شناس 27 مهر 1392
البته در کنار این کارگران نایب علی اکبر خان رئیس املاک رضا شاه بود که جان این کارگران که بیگاری می کردند را به لب می رساند آخرش هم در گردنه های هزار چم به درک واسل شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.